2012. április 9., hétfő

Díj :)

Először is azt szeretném mondani, hogy igazából ma egy hónapos a blog, de mivel ma elmegyek itthonról és a következő napokban is elég elfoglalt leszek, ezért ugye tegnap tartottam meg :) De nem tudtam beteljesíteni a 3 részt és ezért is ne hargudjatok, de már nem volt erőm és ihletem megírni a 20. fejezetet... de ma este amint hazaértem bepótolom nektek :)
És hát kaptam egy díjat Évesztől amit nagyon nagyon nagyon szépen köszönök :)) Örülök hogy tetszik a blogom :)) Én is imádom egyébként a tiédet :)) Köszönöm szépen mégegyszer, nagyon nagyon jól esett :)) 


Szabályok:


Tedd ki a képet a blogodra! *kész


Köszönd meg annak, akitől kaptad! *kész


Írj 6 dolgot magadról! *lent


Küldd tovább 5 írónak linkkel együtt! *kész

Hagyj megjegyzést a blogukon! *kész


1. Londonban vagy Amerikában szeretnék élni (de inkább London:D)

2. Zayn a kedvencem a One Directionból (amint az már kiderült:))

3. A legjobb barátnőm az unokatesóm, Vivien (igen,ő tényleg létezik:D<3)

4. Szeretek énekelni, olvasni és írni

5. Van egy németjuhász-husky keverék kutyám, Buci akit nagyon szeretek:)

6. Budapesten lakok

Díjazottjaim:
1. Pankaa
5. kitto



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése