2012. május 17., csütörtök

Sziasztok, sajnos most rossz hírekkel érkezem... Valaki feltörte a blogomat, és átállította a szavazási címkéket... akárki is volt, nem értem, hogy mért pont ezt kellett tönkretennie, de megkérném, hogy többet ne trollkodjon a blogomon, mert nagyon felbosszantott... Szóval sajnos mostantól újraszámolom a szavazatokat, ugyanis az összes kitörlődött... ezért megkérlek titeket, hogy mindegyik fejezetnél ami tetszett, szavazzatok újra, mert ha ez így folytatódik, akkor lehet hogy eszembe jut bezárni a blogot... Nagyon nem szeretném, mert sok ötletem van még, de nem tudom hogy ki akar ennyire rosszat tenni nekem, nyilván az volt, akitől a negatív visszajelzéseket is kaptam... Szóval kérlek titeket, hogy nézegessétek vissza a fejezeteket, és ha nem nagy dolgot kérek, akkor szavazzatok újra... Tudom hogy sok fejezet van, de hát ez most sajnos így alakult... amint meglesz ismét a 40 szavazat amit kértem, hozom az új részt... És elnézést kérek én is ezért a bonyodalomért, de hát erre én sem számítottam... Na egyenlőre csak ennyit akartam, remélem minél hamarabb összegyűlnek a szavazatok :) Puszi nektek xxx

3 megjegyzés:

  1. Szia! Már bocsánat, de milyen nehéz feltörni egy Blogot? mert sztem (nem vagyok nagy infós) de nem könnyű....vagy nem tudom. mindegy. Szóval ki ennyire gonosz, és buta, főleg buta, hogy sok fáradtságot beleöl egy BLOG feltörésébe??? nem tudom felfogni. a blog azért blog, mert EGY ember kitalált történetét olvasHATJUK, nem kötelező, nem muszáj, az olvassa akinek bejön. Ha meg nem tetszik (mert nem kell, hogy tetsszen) akkor miért nem zárja le annyival, hogy "hát ez szar. nem olvasom el legközelebb PONT" Csak gratulálni tudok, igen OSTOBA emberek vannak...és sajnos lesznek is.

    VálaszTörlés
  2. egyetértek pappenikővel,az a valaki aki feltörhette a blogod semmi esze nincs,hiszen mennyit fáradozhatott h feltörje? nem volt sok értelme,és igen ha nem tetszik valakinek akkor az az ő véleménye és mondhatja hogy 'minek kezdte el írni,meg hogy nagyon szar' és ennyi,de az hogy feltör egy blogot,mert vannak olyanok is akik azért olvassák tetszik nekik,és érdekli őket... nem értem az ilyen embereket.. ennek mi értelme volt? -.-
    de mindenesetre mi melletted vagyunk és remélem minél hamarabb minden visszakerül a rendes kerékvágásba.:) én már végig szavaztam,remélem a többiek is. és hajrá! puszi x

    VálaszTörlés
  3. najó. ez gusztustalan hogy valakiken van pofája ilyet tenni. ha nemtetszik valami oké.ezvan. felfogtuk hogy van akinek nemtetszik, de más munkáját amibe szivét-lelkét beleadja minden egyes leírt szóba tönkretenni ez undorító. remélem nemkerül arra sor hogy bezárd a blogot mert nagyon a szivemhez nőtt ennyi idő alatt. már vissza is jött csomó szavazat:) csak így tovább! puszi

    VálaszTörlés