2013. március 9., szombat

HAPPY 1ST BIRTHDAY 'TAKING ME TO ANOTHER WORLD' ♥


Sziasztook! :)

Nagy nagy örömmel írok most, ugyanis a blog ma
1 éves!!!! 
Pont egy éve kezdtem bele, írtam meg a legelső fejezetet. Mintha csak tegnap lett volna. :)
Sose gondoltam hogy eddig írni fogom ezt a blogot, de mindig volt akinek tetszett, és ez inspirált :) Nem tudom elmondani elégszer hogy mennyire köszönöm azokat a kommenteket amiket írtok nekem. Sose számítok ilyesmikre, mert mindig azt gondoltam, hogy ez csak egy blog egy történettel, és volt hogy úgy éreztem, hogy túlbecsültök. Túlbecsülitek ezt a blogot, mert én egyáltalán nem érzem magam, vagy a történetemet olyannak, amilyennek ti látjátok az elmondásotok szerint. Mindig igyekszem a legjobbat kihozni magamból, és annak ellenére hogy én nem látom magamat, vagy a történetemet ilyen fantasztikusnak, attól még nagyon nagyon jól esik, hogy ti így látjátok, és nagyon hálás vagyok érte, mert ez a blog fontos nekem :) Köszönöm azt a rengeteg mosolyt, és boldog percet amit adtatok nekem az elmúlt egy évben, és nagyon remélem, hogy ezután is itt lesztek velem, mert még nincs vége.



Nagyon köszönök nektek mindent, tényleg :) De én nem vagyok sztár, nem vagyok nagy ember, és én csak ezzel a kis történettel tudok szolgálni nektek egyenlőre. De remélem ezzel is megelégszetek. :)
Köszönöm!!!

Sok puszi nektek♥ xxxx

6 megjegyzés:

  1. Fuuuu annyira tegnap volt, hogy megtaláltam ezt a blogot. A 3. fejezetnél kapcsolódtam be. Emlékszem miattad kezdtem el én is írni, mert láttam mekkora sikered volt. Mintha tegnap lett volna, hogy Sara hazudott a szüleinek, vagy, hogy a fotósok rájuk találtak a híd alatt. Vagy, hogy Zayn és Sara elmentek Londonba a fiúkhoz. Annyira jó tudni, hogy még nincs vége. És egy év alatt 137 rendszeres olvasót szedtél össze, és érzem, hogy nem ez a max. :) Nagyon gratulálok és még sok évet írj végig ilyen tökéletesen! :) xx

    VálaszTörlés
  2. Ja és lassan a könyvednek is megcsinálom a polcomon a helyet! :) xx

    VálaszTörlés
  3. Te jò ég tényleg nem tűnik egy évesnek!De szeretnék gratulálni.mert nagyon ügyes vagy és rengeteg jò ötleted van!Ès köszönöm hogy nem adtad fel hanem még mindig folytatod!Nagyon várom már a következő részt!

    VálaszTörlés
  4. te jó ég hogy szalad az idő. félelmetes...tavaly ilyenkor csak 11-edikes voltam. ma végzős. O.o nem akarok felnőni :( xD am mindent 100%-ban megérdemelsz,amiket tőlünk visszajelzésként kapsz!!! <3

    VálaszTörlés
  5. ha benézel hozzám, akkor vár egy kis meglepi :) http://szandi1dblog.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  6. Boldog szülinapot a blognak! Remélem, még sokat fog ünnepelni!
    Nagyon szeretem az írásod, habár nem mindig van alkalmam kommentálni, rendszeresen olvaslak!
    További sok sikert!

    VálaszTörlés